دبیرستان اندیشمند فردا؛ از ایده تا ظهور

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

ايده‌ی شکل‌گیری دبیرستان هوشمند اندیشمند فردا، از ‌تعريف ساده‌ي آموزش و پرورش نشأت گرفته است: فرآيندي كه موجب گسترش دانش، ايجاد مهارت و‌‌ علاقه و انگيزه به تحصيل، شكوفايي خلاقيت و ‌‌رشد اجتماعي ميشود. تاسیس مدرسه‌‌ای معیار که در آن به تمام وجوه آموزشی، پرورشی، پژوهشی، خلاقیتی و مهارتی به صورت نظری و عملی پرداخته شود؛ ما را بر آن داشت تا با بهره‌گیری از قابلیت‌ محیط‌های مجازی و ابزارهای هوشمند و به‌روز، زمینه ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان و تربیت نسل تمدن‌ساز را فراهم آوریم.

تاسیس مدرسه‌ای آرماني در چارچوب تعليم و تربيت اسلامي، که در مسير استخراج واقعيت‌ها و دستيابي به رمز اصلي خلقت گام بردارد؛ همواره از دغدغه‌های اصلی موسسین این مدرسه بوده است.

تجربه‌های گسترده‌ی ملی و جهانی، مطالعه‌ تطبیقی مدارس مطرح جهان و بررسی و بازدید از فعالیت‌های آموزشی آنها، موجب گردید تا با ایجاد دبیرستان تمام هوشمند اندیشمند فردا، گام استواری را در زمینه‌ی تحول در تعلیم و تربیت و هوشمندسازی برداریم.

درصددیم با عنايت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالي) و اصول و تفكر اسلامي در این مرکز آموزشي و فرهنگي بتوانیم تغييری مثبت در نگرش و عملكرد علم‌آموزان براساس موازين ديني‌ ايجاد نماییم. ان‌شاا...

همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس                                                      که دراز است ره مقصد و من نوسفرم